duminică, 19 septembrie 2010

Weekend

Motto-ul întâlnirii noastre a fost: sa ne bucuram de viata, asa tinere si frumoase nu vom mai fi mâine! ... Am râs asa zgomotos ca în timpul liceului, ne-am plimbat, am pozat, ne-am catarat în copaci, am învartit inelul de aur la Fâtâna frumoasa si ne-am pus câte o dorinta, am mâncat fara sa ne mai gândim la siluete, am facut cea mai simpatica combinatie de româna, germana si franceza, am facut glume în fiecare secunda, am admirat florile si ne-am bucurat de soarele de toamna...
A fost un minunat sfârsit de saptamâna alaturi de prietene dragi, petrecut la Nürnberg! Urmatoarea întâlnire este la...?

15 comentarii:

  1. Impresionant ,aratati si la aceasta varsta tot ca
    niste scolarite ,sunteti de admirat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede treaba ca ati avut un weekend 'beton'! Cu siguranta si in anii urmatori va fi cel putin la fel.
    Stii, nu cauta in oglinda sa vezi cati ani au trecut, uita-te in suflet si-ai sa vezi ca ai ramas tot tanara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tinere, frumoase si nebunatice ati ramas :-)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat! ca ati reusit sa pastrati nestinsa flacara prieteniei , chiar si dupa atata timp.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei da, uite asta inseamna sa-ti traiesti cu adevarat viata si sa te bucuri de ea. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumos trebuie sa fi fost... Eu nici macar nu as sti cum sa le mai gasesc pe prietenele mele de-atunci :o( Va felicit ca mai puteti pastra legatura si sa va mai intalniti din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Steliana,
    multumim pentru complimente ;) dar zau ca am uitat ce vârsta avem!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fly draga,
    asa este! reteta o cunoastem si noi, cum crezi altfel ca am avut curajul sa renuntam la "somnul de frumusete" pentru o poveste în plus (pâna la 2 noaptea) si sa servim micul dejun, în pijamale, uitând de "machiaj" ;)) Ne-am oglindit una în ochii celeilalte...stii tu!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga Mara,
    :))) pacat ca nu ai fost si tu cu noi! ha-ha-ha, hi-hi hi! :))) (buna poanta!)

    RăspundețiȘtergere
  10. Feli draga,
    multumim! fiecare poate face la fel! luati reteta! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mosule draga,
    multumim! noi profitam de orice pretext si organizam câte o mini-întâlnire. Doar asa va fi socul mai mic, când ne-om întâlni la revederea de 40 de ani, organizata cândva (hm...nu mai e mult) oficial de scoala :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi draga,
    nu e bine! noi am fost 5 clase, a câte 40 si de absolventi si daca ai sti ce ne bucuram când se organizeaza baluri de revedere! dimineata la scoala se citeste catalogul si apoi dansam si râdem si ne credem inca în pragul examenelor...Nu am ratat nici unul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristian,
    am pus linkul în blogroll...sper sa te ajute :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase amintiri! Esti foarte norocoasa sa ramai cu asa prieteni buni din scoala!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunteti binecuvantate sa va aveti unele pe altele!...
    Stiu farmecul acestor revederi, in astfel de zile totul e magic!...

    RăspundețiȘtergere