luni, 7 februarie 2011

Joc al cifrelor sau un cod misterios?!?

Anul acesta sunt 4 date neobisnuite: 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 si 11/11/11.
Alegeti ultimele doua cifre ale anului nasterii dv si adaugati varsta pe care o veti implini anul acesta... Vedeti ce rezulta... Faceti acelasi lucru si pentru alte persoane, prieteni. Veti descoperi ceva foarte ciudat...

(Multumesc prietenei mele Aurelia pentru aceasta informatie)(foto)

22 de comentarii:

  1. Da , intr-adevar eu am facut ucm ai spus si imi da 111 si la mine si la cei pe care ii cunosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Monodora,
    :)) Si anul acesta mai are o data ciudata! 20/11/2011 !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am calculat pentru 10 persoane si asa este....

    RăspundețiȘtergere
  4. cu acest 111 nu-i nimic ciudat; daca adaugati la ultimele doua cifre ale anului nasterii varsta pe care o veti implini anul acesta, nu faceti altceva decat sa aflati cati ani au trecut de la inceputul secolului trecut; de exemplu daca suntei nascuti in 32: au trecut 32 de ani de la inceputul secolului; daca adaugam cei 79 de ani din 32 pana azi, dau un total de fix 111 ani, ceea ce de altfel era de asteptat… :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mosu,
    ai destainuit tricul! voiam sa mai las ceva timp si doar deseara sa dezvalui "misterul" :)) Asa este! textul cu datele misterioase este pus doar ca sa abata atentia si apoi... sa pici în farsa calculului! :))
    O zi buna tuturor! ;) si un an 2011 plin de împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  6. magia cifrei 1 :) pare o cifra cuminte si foarte la locul ei, pe care putem conta oricand :)) deci sa ne asteptam la lucruri frumoase la fiecare din datele "neobisnuite" din acest an.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina,
    asa este! cel putin zilele ce contin uni, sa ne aduca bucurii si noroc! Celalalte sa vina cu sanatate! si asa... tot anul :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Am trecut sa te salut, asadar: SALUT!

    RăspundețiȘtergere
  9. AndreiRadu,
    multumesc pentru vizita! scurta dar placuta! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Am făcut socoteala și a ieșit că „sunt număru'1” pe toată linia :)
    În altă ordine de idei:există o dioramă,facută de soți,din fotografiile cu zăpada de la noi din anul 2000.Pot să o trimit pe email,dacă îmi dai un email.Mail-ul meu este: secret.cret@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Se-cret,
    :)) mailul e "pe vine" Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce calculam eu la toata lumea si mereu imi dadea 111, am cam luat teapa :))

    RăspundețiȘtergere
  13. 111 pentru toata lumea!
    Interesant!

    RăspundețiȘtergere
  14. Calculul acesta functioneaza doar daca esti nascut in perioada 1900-1999. Dupa 2000, rezultatul e 11.
    Atunci cum ramane cu anii care au trecut de la secolul trecut ?:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihaela,
    :) sorry! dar e usor sa pici în plasa, pentru ca textul este conceput în asa fel încât sa-ti
    abata atentia de la ce e mai important! :))
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  16. Angi,
    e foaaaaaaaarte interesant! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim,
    Ai perfecta dreptate! :)
    Cei nascuti în secolul trecut, nu mai serbeaza anul acest nici o zi de nastere.
    Este doar o gluma, si cuvânul "magie" induce deja starea de farmec! ;)
    Printr-o manevra abila, se împletesc fapte reale (date concrete) cu cuvinte ce te îndruma spre a crede în ceva iesit din comun, când de fapt, am învata toti înca din clasa a I-a ca proba adunarii este scaderea si viceversa.
    Deci daca aduni ultimile cifre ale anului nasterii cu vârsta pe care o vei împlini, este clar ca vei obtine anul în care suntem (20)11.
    Spre xemplificare, luam cazul unei persoana nascute în 1973.
    În primul caz: presupunem ca suntem în anul
    1999, deci persoana are 1999-1973=26 ani
    Conform indicatiilor de mai sus, trebuie sa adunam ultimile cifre ale anului nasterii si vârsta împlinita în acel an:
    73+26=99
    Cazul doi: presupunem ca suntem în anul 2007, deci persoana are 2007-1973= 34 ani
    Conform indicatiilor de mai sus, trebuie sa adunam ultimile cifre ale anului nasterii si vârsta împlinita în acel an:
    73+34= 107
    Cazul trei: presupunem ca suntem deja în anul 2015, deci persoana are 2015-1973=42 ani
    calculam:
    73+42=115

    Acum întelegi trucul? :))
    PS: Citeste mai sus si explicatia data de Mosu :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Da l-am inteles de la bun inceput. Vroiam sa adaug un mic ajutor. :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim,
    ;) dragut! multumim :)
    dar...cine esti TU? eu sunt curioasa din fire si este pentru prima data când cineva scrie pe blogul meu si nu-si da numele sau macar pseudonimul...

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumoasa-i matematica! :)
    Ajung aici dupa 5 ani! venind de la interviul publicat de Calin. La momentul in care publicai acest articol nu eram online deloc, si abia in mai 2012 am descoperit blogul si MFC. :) Multe am pierdut...
    Succese!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) poti sa crezi ca acest articol banal a încasat 3203 clickuri?! daaaaa, vezi ce minuni face "artimetica"?!
      <3 pupici si îmbratisari, de la duo pentru trio

      Ștergere