miercuri, 21 martie 2018

Miercurea fara cuvine (s12) - Cești si căni preferate




Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺

48 de comentarii:

  1. WooooooooW!!! Ce colectie minunata <3
    [ imi pare insa rau, toate sunt detronate de ultimele doua fotografii hahahah :* Leo ce "canuta" faina ai <3]
    Sunt superbe si cred ca fiecare are o poveste lunga si interesanta :D.

    Imbratisari multe si O foarte happy WW !! :*

    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe toate le folosim des, dar cel mai des cestile rosii, pentru cafea... cafeaua ne este "de baza" si mue si lui Helmut.
      Leo 🤣😂 e o figura mare. Iarna bea apa din cana lui, cum se incalzeste insa, bea apa din farfuriile de sub ghivecele uriase cu flori din curte! Nu voi intelege niciodata aceasta alegere 🤣😉
      Happy WW Rux draga!

      Ștergere
  2. Artisto! :) Ce faine sunt pozele tale! Si canile. cescutele! Preferate?! Hm... Cele cu pisici! :) Imi place cana lui Leo?! In mod sigur! Stiu ca Miki ar aprecia-o si mai mult! :)
    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Cana" aceea formata din doua cani am cumparat-o cu multi ani in urma din Paris din celebra cafenea Chat noir. Ideea care ne-a feemwcat atunci a fost sa bem cafea din cani ce formeaza un intreg, o "sfera". Practic insa, e destul de dificil sa bei dintr-o cana in forma de semiluna. Asa ca acum cana a ramas doar ca amintire a acelor clipe frumoase.
      Cana lui Leo... am scris in raspunsul de mai sus ca nu prea are succes. Poate ca nici Miki nu ar aprecia materialul si modelul deosebit 🐕 😂
      Pupici si imbratisari de la trio pentru cvartet.
      Happy WW 🤗

      Ștergere
    2. Haha! :) Neavand la indemana farfurii sub ghivece... Miki ar aprecia cana albastra a lui Leo :) Mi-ar placea tare mult ca cei doi sa se intalneasca! <3 Grabeste-te! Miki are 14 ani! :)
      Oh... Da, exista multe cesti super faine dar cam incomode cand e vorba de baut. Asa e si cana mea "cap de Tweety" :) dar o am mereu langa mine, pentru ca ma face sa zambesc. :)
      Pupici! <3 Seara frumoasa!

      Ștergere
    3. Inteleg! atunci Tweety e bun sa pui creioane sau pensule pe birou :-)
      Miki si Leo, cu siguranta ar fi prieteni buni! ce mi-ar place si kie sa se intalneasca amandoi - cat priveste intalnirea mea cu Cotofana si fetele ei, wow... nici nu-ti imaginezi ce dor imi e! Cine stie... poate poate la vara... Inca facem planuri. Helmut oscileaza între malul Mediteranei in Croatia si o tura de România (Apuseni, Cluj, Sibi, Brasov, Bucuresti). Deocamdata nu sta niciun plan fix.
      Pupici si imbratisari <3

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt! O adevarata desfatare sa sorbi o licoare din ele! Tare greu de ales! Dar pentru ziua de azi, cred ca prefer macii!
    Oare Leo are vreo preferinta coloristica?
    Happy WW, draga Carmen! O zi parfumata si colorata! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canuta mea de cafea de zi cu zi este cea cu maci 🤗. Iubesc macii. Mai am ceva cu maci superbi, dar doar o cana. Pentru ceai sau cappuccino.
      Leo... uite ca nu m -am intrebat pana acum daca are preferinte coloristice... nici nu stiu daca deosebeste culorile. Trebuie sa cercetez, buna tema Suzana draga! 😊
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  4. Cele cu pisică sunt adorabile, dar și cele cu maci.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă colecție,îmi plac toate!
    O zi minunată îți doresc,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi minunata si tie Elena draga, pup si eu. Happy WW! 😊

      Ștergere
  6. Toate sunt tare frumoase şi aş fi întrebat dacă am voie să o aleg pe cea cu maci. Dar am văzut că aia e ta şi regula de aur e: cana mea e cana mea. Aşa că nu mai întreb :D
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Potecuta, cestile cu maci sunt serviciu de 6, asa ca atunci cand vei avea timp sa vii la mine la o poveste si o cafeluta, te voi servi cu ceasca cu maci 💕
      O zi minunata si tie. Happy WW! 🤗

      Ștergere
  7. Happy WW! >:D<
    Minunata colectie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase sunt toate! Culorile sunt vesele si aduc buna-dispozitie. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culorile si formele canilir ne impresioneaza si ne confera sentimente placute 😊
      Happy WW! 🤗

      Ștergere
  9. vaiii, tocmai ce am vayut si la Suzana alte minunatii, superbe lucrusoare!

    RăspundețiȘtergere
  10. minunate! :)
    pe unele le recunosc...delicios parfumate amintiri :)
    pup Carmen, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, minunate amintiri am si eu din concediile noastre impreuna ❤
      Pup si eu. Happy WW! 🤗

      Ștergere
  11. Bună ziua. E prima dată când mă înscriu oficial la Miercurea fără cuvinte. Am mai avut o MFC, dar fără să mă înscriu. Îmi cer iertare pentru postarea de pe locul 9, am văzut că linkul e inactiv. Cel de pe locul 10 pare să fie în regulă. O zi frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit in Clubul MfC Roxi draga! Ne bucuram mult ca ni te-ai alaturat 🤗
      Despre inscrierea "gresita" nu este nicio problema. Fiecare va observa ca lunkul duce in Nirvana😉 si te va gasi prin linkul de la pozitia 10. Tare mult ma bucura prezenta ta! 👍
      Happy WW! 😊

      Ștergere
  12. Frumoase toate, dar serviciile alea albe, cu trandafiri roz si bleu si margini fumurii, au făcut să-mi bată inima mai repede! ☺

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acela este mostenire de la bunica sotului meu. Marginile sunt argintii, practic in acele locuri, luciul portelanului da impresia de oglinda. Cescutele sunt atat de fine... trebuie spalate manual. Il folosim cu mare drag.
      Happy Ww, Zina draga! 😊

      Ștergere
  13. Beautiful dishes!

    https://readerbuzz.blogspot.com/2018/03/susan-stevens-crummel-author.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei, ce bogăție de căni!
    Eu nu am una preferată, beau din ceea ce apuc. Dar îmi place gestul. Și, desigur, îmi pun singur miere în ceai.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei... cine poate, scrie chiar si un roman pe tema asta! ;-)
      Happy WW, Calin! ☺

      Ștergere
  15. Candva, serviciile de acest fel se expuneau in vitrine speciale...
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o vitrina speciala avem, dar chiar daca sunt expuse la loc de onoare (vitrina din "salonul albastru"), nu le tratam ca pe exponate de muzeu ci, le folosim pe toate, de cate ori avem pofta ☺ Happy WW!

      Ștergere
  16. Beautiful! I love the blue design. Have a great week!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe colectii!
    Happy ww!


    (Am intarziat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie doar sa zici: Sesam deschide-te! si iata... nu ai întârziat :-)
      Totul e relativ ☺☺☺ sa zicem ca eu am inchis de data asta prea repede ;-)
      Happy WW, Iulisa!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos!
      O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  18. De data asta m-am trezit prea târziu - după închiderea tabelului.
    O să-ncerc să fiu mai harnică miercurea viitoare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Matilda draga, articolul tau a fost introdus in tabel, dar majoritatea colegilor de MfC sunt probabil in lumea viselor... Eu ma bucur mult ca ai reusit, chiar daca mai tarziu, iata esti aici la MfC. Bine ai revenit Matilda draga!
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Mulţumesc, Carmen!
      Bine te-am regăsit!

      Ștergere
    3. deopotriva bucuroasa de revedere, Matilda!

      Ștergere
  19. Colecție de artă și valoare îmbogățită de aroma licorii negre servite cu nesaț dis-de-dimineață...Ceșcuțe preferate?...zău că le prefer pe ale tale, pentru ca m-au cucerit prin culori, forme, nuanțe ☺...pentru că sunt mai vii, mai dinamice prin subiecte și coloristica...te poftesc printr-un limbaj dedus la o sorbitura aromată în orice moment al zilei.
    O seara excelentă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, esti o draguta ♥ Adevarul este ca una din pasiunile noastre sunt organizarea de intalniri la masa sau o ceasca de cafea sau ceai, motiv pentru care ani de zile am imbogatit "colectia" de servicii de masa sau cafea / ceai, de decoratiuni asortate la fata de masa sau servetele, lumânari si late "nimicuri" care intregesc confortul unei asemenea mese cu familia si prietenii.
      Si eu si Helmut punem pret pe calitatea a ceea ce punem pe masa, si de-a lungul anilor am format o echipa de organzatori foarte buna si bineînteles ne-am perfectionat mereu, mereu :-) Abia astept sarbatorile de Paste!
      Te pup Gina draga. O seara cât mai placuta îti doresc! ☺

      Ștergere
  20. Puteam să jur că am lăsat un comentariu aici, dar... cine știe cum s-a rătăcit. În ultima vreme, am văzut că wordpress-ul și blogspotul nu se prea înțeleg și se mai pierd comentarii. Ni să fim sănătoși!
    Foarte frumoasă colecția de căni și cești. Cele cu flori de mac mi-au atras atenția, dar cel mai fain este... castronul lui Leo! Mi-ar plăcea și mie unul la masă! :-) :-) Binențeles, cu Leo alături, să-l aud cum „limpăie” cu limba lui lunguiață.
    Numai bine, dragă Carmen și o săptămână plină de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare sincer rau, nu am gasit niciun comentariu, nici la spam. Dar pot sa spun ca nu esti singurul care se plânge de disparitia comentariului - si mie mi s-a intamplat de cateva ori in ultimele saptamani, si chiar de la blogspot la blogspot (eu am comentat la Diana si la Rux si comentariile nu au aparut nciodata! disparute in Nirvana!). Astazi imi spune Roxi ca si ea a scris ceva la mine pe blog dar eu nu gasesc nicaieri. Nu folosesc functiunea de moderare a comentariilor decat daca postarile la care se face comentariul sunt mai vechi de 3 zile.
      Alex draga, ma bucur mult ca esti aici, chiar si daca nu exista comentariu, stiu ca ai fost aici si mai stiu ca esti intr-o mare criza de timp. De aceea apreciez mult efortul tau de a fi alaturi de grupul MfC!
      O saptamana minunata sa ai! ☺ Pe Miercurea viitoare!

      Ștergere