joi, 19 aprilie 2018

Joi, dupa MfC ☺

Multumesc tuturor membrilor Clubului "Miercurea fara Cuvinte" care au participat saptamâna aceasta la întâlnirea noastra cu tema "S-a deschis bobocul": Lumea lui Alexandru, Diana, MfC, prietena-japoneza, Floarea, ileana-carmen, GhitaB, Poteci de dor, ELENA, Maria, Laura C, Zina, Nima, Cristi, Suzana, iwillneverlookback2017 Rux Copilarim. O surpriza speciala ne-a oferit Gina R, care pentru ca nu detine blog, a trimis fotografiile pe e-mail ♥ Le prezint cu drag, aici.

O saptamana cât mai placuta în continuare si un weekend vesel si parfumat sa aveti!

22 de comentarii:

  1. Si ce colectie de flori frumoase! Multumim mult Gina!! :)

    Cand eram mica aveam si eu un vis - sa am doi arbusti. Cel cu flori galbene si cel cu flori roz (din cel cu flori galbene mai primeam crengute ... dar celalalt era fooarte greu de ... avut. Macar o floare. Imi amintesc cum mergeam in spatele blocului si miroseam florile care aparea prin gardul viu (erau printre cativa arbusti tunsi la aceeasi dimensiune. Dar era mereu stresant pentru ca, desi nu le rupeam (si chiar daca as fi rupt o floare nu patea nimeni nimic, dar na) era o "tanti" extrem de rea si dusmanoasa care ne facea noua, copiilor, viata un calvar.
    Asa ca deobicei imi tineam mainile la spate... ca sa nu aiba nimeni nimic de comentat :))).

    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. arbustul cu flori roz este un "gutui japonez" (tu de mica ai fost atrasa de Japonia! ☺) iar cel cu flori galbene este Forsiția.
      Ce amintiri haioase!
      Te pup Rux draga! un weekend de poveste sa fie!

      Ștergere
    2. cu toate ca nu am stiut denumirea arbustului cu flori roz, care se gaseste destul de rar in zona, recunosc ca imi incetineste pasul si chiar intorc privirile de cate ori trec pe langa el ( se afla in drumul meu spre servici)...ma fascineaza frumusetea florilor lui...
      Un weekend benefic dragele mele!

      Ștergere
  2. Mă bucur că am avut oportunitatea să aduc și eu un strop de culoare și parfum la postarea MfC...Mulțumesc gazdei noastre minunate pentru surpriza implicită de a le împărtăși și vouă!
    O primăvară încărcată de bucurii și armonie sufletească!
    Te îmbrățișez dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga - aceasta este postarea ta - poti sa acorzi raspunsurile cuvenite celor care au comentat fotografiile tale - eu aici sunt doar gazda ospitaliera ☺
      Pupici si imbratisari trimit si eu.

      Ștergere
    2. ce sa-ti spun?...surprinderea cu care m-ai intampinat, provocarea acestei postari e cu totul neasteptata pentru mine...esti absolut ingenioasa in interactiunea umana, te asemeni reginei matca, sufletul blogului tau care atrage si unde roiesc multe( multi) bloggerite inspirate...esti ingenioasa, calda, prietenoasa...
      incerc sa ma adun din emotiile mele dar ai reusit sa creezi in aceasta zi efectul pietrei aruncate in lac, decurs dintr-un simplu email
      multi pupici pentru onoarea acordata!

      Ștergere
    3. Gina draga, s-a întâmplat pentru ca TU MERITI.
      Esti atât de delicata si ai un suflet atat de frumos, încat zau ca este pacat ca nu impartasesti mai des din gandurile si activitatile tale - pe un blog personal, ma repet, stiu ☺ dar poate ca ideea se prinde <3 A avea blog nu impune nicio obligatie, publici fotografii sau ordonezi cateva rânduri, doar atunci cand ai dispozitia corespunzatoare. Zilnic, o data pe saptamâna sau doar o data pe luna, nu conteaza ritmul cu care publici, conteaza doar sa te stim aici lânga noi :-*

      Ștergere
  3. Foarte frumos mozaicul pe care ni l-a trimis! Multumesc si eu Ginei!
    O zi usoara si un weekend plin de frumos, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un weekend minunat Suzana draga :-*

      Ștergere
    2. astazi m-am simtit ca un elev fastacit care se gaseste la panoul de onoare al scolii...spre miezul noptii am avut sclipirea unei idei de a trimite gazdei noastre minunate, o selectie de fotografii facute weekend-ul trecut postate de pe telefon...nici o secunda nu am anticipat ca se vor regasi intr-un articol "bomba"...:)
      Sfarsit de saptamana plin de incantare, dragele mele!

      Ștergere
    3. o idee foarte sclipicioasa! ♥

      Ștergere
  4. Chiar frumoasă surpriza Ginei!
    Îţi mulţumim, Carmen! Weekend minunat să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) pâna la urma poate ca Gina se hotareste si isi deschide si ea blog, oricum ne insoteste de cativa ani, cel putin o data pe saptamâna - de obicei la MfC ☺
      Pupici Potecuta. Weekend placut!

      Ștergere
    2. dar cine poate sti?...ideea de a initia un blog momentan nu-mi da tarcoale...orisicum niciodata sa nu spui niciodata!
      intr-adevar am spart gheata rubricii de comentarii acu mai bine de cinci ani, dar lectura articolelor exista cu mult timp inainte...
      Seara frumoasa Potecutei!

      Ștergere
    3. wow, ne cunoastem deja de 5 ani? cum trece timpul... De fapt chiar astazi povesteam cu sotul meu ca in curând vom serba "a doua lui zi de nastere" si ne întrebam oare ce zi a fost, 30 sau 31 mai 2011?" si... am cautat articolul pe care l-am scris atunci pe blog ☺ A fost luni 30 mai 2011. Au trecut 7 ani! Blogul stie tot ☺ Scriu pe blog din 3 august 2009! de 9 ani!
      Te pup Gina draga. Ma bucur ca esti alaturi de noi!

      Ștergere
    4. parca imi vine sa ma umflu in pene pentru ca azi am fost bloggerita pentru o zi!

      Ștergere
    5. urmeaza... from Gina with love

      Ștergere
    6. panoul de onoare al scolii generale demult depasit de tehnologia sofisticata fara granite...

      Ștergere
  5. primavara in toata regula aici, iti repara sufletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natura este cel mai bun medic ;-)

      Ștergere
    2. la timpul asta mergem cu privirile atintite prin pomi, arbusti, boscheti, straturi...rondurile de lalele rosii si albe din imagine sunt plantate in fata Bisericii Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul...ele reprezinta hrana pentru suflet...

      Ștergere
    3. primavara ne-a rasplatit pe deplin asteptarile <3

      Ștergere