joi, 12 aprilie 2018

ǝılıɹdɐ ǝɔǝzǝɹdsɐnop uıp ɐɯnlƃ

☺☺☺☺ 8102 ǝɔǝzǝɹdsuıɔ ɐuɐɯɐʇdɐs "ǝʇuıʌnɔ ɐɹɐɟ ɐǝɹnɔɹǝıɯ" ɐl ııʇuɐdıɔıʇɹɐd nɹʇuǝd ☺☺☺

Diana, Iulisa, Lumea lui Alexandru, Floarea Bunica, ileana-carmen, MfC, Poteci de dor, Carmen-Alina, Maria, prietena-japoneza, Călin, Nima, AlexB, Laura C, Cristi, ELENASilvia, Suzana, AlexAlex, ZinaMatilda, Rux Copilarim si subsemnata ☺☺☺ ǝuɐɯɹǝƃ lɐuoıʇıpɐɹʇ ǝʇsɐd ǝp ɐno ɐʇsɐǝɔɐ ɐʇɐp ǝp - ɐno ǝʇlnɯ ıɐɯ ☺☺☺
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pentru ca nimeni nu îndrazneste (oare de ce?!) sa faca propuneri pentru urmatoarele teme la Miercurea fara Cuvinte, am facut eu o lista pentru urmatoarele saptamâni:
(18 aprilie) Saptamâna 16 - S-a deschis bobocul - Natura a explodat si în jurul nostru este numai parfum si floare ☺ Una mai frumoasa ca cealalta! Suficienta inspiratie pentru fotografiile noastre artistice ;-)
(25 aprilie) Saptamâna 17 - Romanul de pe noptiera - Pentru ca pe 23 aprilie este Ziua mondială a cărții și a dreptului de autor, m-am gândit sa marcam si noi sarbatoarea, fotografiind romanul sau volumul de poezii cu care tocmai ne delectam ;-)
(2 mai) Saptamâna 18 - Vremea - Ca e soare sau ca ploua, Clubul MfC e plin de veselie! Sa prezentam fotografii cu fenomenele meteorologice ☺
(9 mai) Saptamâna 19 - Pantofii preferati - indiferent ca este vorba despre femei sau barbati, toti avem preferinte la încaltaminte. Cred ca ar fi haios sa ne fotografiem o pereche-doua din încaltarile preferate ☺ Cizme, botosei sau sandale, nu conteaza nici forma nici culoarea, conteaza doar sa iei parte la Miercurea fara Cuvinte! ;-)
(16 mai) Saptamâna 20 - Relaxare - nu cred ca exista printre noi vreunul care nu stie sa se relaxeze ;-) Daca nu are chef sa faca un selfie, atunci poate sa fotografieze o pisica sau un catel care tocmai se relaxeaza ;-)
Repet - ideea Miercurii fara Cuvinte cu TEMA a introdus-o CALIN. Gasesc ca ideea este haioasa si am mentinul modelul☺ Nu este obligatoriu, dar este de preferat ca fotografiile sa aiba într-o oarecare masura tangenta cu tema propusa.
Sper ca temele pe care le-am propus pentru urmatoarele saptamâni va vor influenta avântul artistic si va vor descatusa fortele creatoare ☺ HAPPY WW! ☺
PS: pentru cei care înca nu stiu, gasiti tabelul cu toate temele Miercurea fara Cuvinte 2018 daca dati click pe fotografia simbol a "Miercurii fara Cuvinte", aflata în bannerul din dreapta a paginii mele de blog - cea cu cana MfC si "ingredientele".
PS2: daca vreti sa scrieti "mai altfel" ☺ adresa convertorului aici

24 de comentarii:

  1. )d:ɐɥɐɥɐɥɐɥ ˙˙˙ ǝʌıʇɔǝıqns ɹnd ǝʌıʇoɯ uıp) ǝɹɐzıuɐƃɹo ɐɯǝʇ undoɹd )ıɐɯ 03) 22 ɐuɐɯɐʇdɐs nɹʇuǝd ¡ɐɥɐɥɐɥ

    M-am distrat copios - foarte tare gluma :))))))) :*
    Si mozaicul oualor colorate este atat de vesel (in tot cu articolul ).
    Imi plac absolut toate temele <3. La treaba!!

    Pupici cu drag !! Muah :D

    ps:lol. ?erazinagro ...22 amet ...maenups muc apud is

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Rux, ma bucur mult ca ai raspuns prompt si în acelasi stil ☺☺☺
      Te pup. O duminica seara placuta si un start bun in saptamana ce urmeaza!

      Ștergere
  2. Hahahaha! :))) M-ai "speriat"!!! :) Nu cu mult timp in urma am avut parte de ceva asemanator - care era pe bune... virus! :))
    *
    Oooo! Luni noaptea am sesizat ca au "explodat" florile pomilor! :) Si... n-am fotografiat! Poate reusesc maine - adica azi! :)
    Faine "teme". :)
    M-am abtinut sa propun "teme" pentru ca... nu stiu sigur daca reusesc sa fiu prezenta la fiecare editie. Unul dintre unchi - ultimul frate in viata al mamei - are probleme de sanatate si mama nu se poate descurca singura (desi a angajat pe cineva, pe timp de zi).
    Te imbratisez cu drag! <3
    Ganduri de bine de la trio pentru trio! <3 Pupici!
    P.S. Te rog sa ma ierti ca nu am mai fost pe blogul tau in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha :-) Doamne fereste de virusi!
      eu zic ca sunt pazita bine - am nu doar serverul Vodafone (care deja izoleaza virusii) dar mai am si McAfee instalat pe laptop si verifica permanent ce pagin deschid. Dar... nu stii niciodata cum se poate intapla, e drept!
      Ma bucur mult ca it plac temele. Bineinteles ca fiecare participa doar cand are timp si dispozitia necesara :-) Iar temele bineintels, nu sunt obligatorii.
      Pupici. Ganduri bune si îmbratisari, de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  3. Incercand sa citesc acum dimineata, m-am blocat...ca nu mai vad bine :))
    Doamne, cate frumuseti se pot face cu oua, mi-ar placea sa am talent sa incondeiez oua, cu toate ca nu cred ca as avea avea puterea sa le sparg si sa le mananc. Frumoase traditii germane! Cat despre teme, tu esti atat de inspirata, incat e o bucurie sa raspund propunerilor tale, asa ca de abia astept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ sorry! nu ai nevoie de alti ochelari, dioptiriile actuale sunt corecte :-*
      Apropo ochelari, in luna mai ma duc si eu la verificarea ochilor, parca parca imi trebuie ceva mai tare la birou... ochii imi obosesc destul de repede. Ori trebuie sa-mi schimb meseria ☺ 9 ore cu privirea pironita pe monitor nu e bine pentru nimeni! Dar asta e viata!
      Te pup si ma bucur ca iti plac temele. Abia te astept cu inscrierle!

      Ștergere
  4. si eu m-am amuzat putin dar am priceput repede ce si cum...
    ce frumoase sunt ousoarele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este destul de usor de citit - creierul percepe rapid simbolurile :-) cu alte cuvinte, am vrut sa zic ca suntem fete destepte! ☺ te pup

      Ștergere
  5. Mi-a plăcut gluma de azi! bine, mai aveam puţin şi întorceam monitorul dar asta e altă poveste :D
    M-am îndrăgostit de mozaicul tău, mai ales de cele albastre, sunt minunate!!
    O zi veselă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ O seara placuta iti doresc si eu Potecuta draga! te pup

      Ștergere
  6. Ai un mare talent, sa aduni lumea in jurul tau,sa fi vesela,disciplinata ,o buna organizatioare si multi s-au bucurat nespus ca ai revenit.Glumele sunt la ordinea zilei,imi place sa citesc invers si citate cu litere aiurea.Pacat ca Ella a facut un joc,tot miercurea,dar se poate fara cuvinte si color,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur Floarea draga daca temele te inspra. "Miercurea fara cuvinte" exista de 8 ani ♥

      Ștergere
  7. Absolut superbe ouțele!
    Splendori în iarbă și în coșuri!...Multă migală,talent, imaginație...remarc un stil de incondeiere mult mai elaborat și simetric comparativ cu ale noastre.
    Seară minunată dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt un pic altfel dar bineinteles ca principiul este acelasi - la incondeiat.
      Te pup Gina draga <3 O duminica seara cat mai placuta sa ai!

      Ștergere
  8. Ce colectie! Toate sunt frumoase, dar ma atrag magnetic bulinutele albe pe albastru! La prima vedere, mi-am spus ca ai inceput sa inveti greceste... Nu stiu de ce am asociat cele doua scrieri!
    Seara excelenta, draga Carmen si multumesc pentru zambet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, da, greceasca veche ;-)
      Te pup Suzana draga. O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  9. Tematica pentru Miercurea fără cuvinte e atrăgătoare și am să încerc să-mi stăpânesc tendința de a posta ce-mi trece mie prin cap cel puțin pentru două-trei ediții! ☺
    Cât despre fotografii... degajă atâta veselie și creează starea de bine încât nu îmi pot lua ochii de la ele.
    Numai bine, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina draga, nu este nicio problema daca nu ai fotografii la tema, important este sa iti faca placere sa participi si bineinteles, sa nu folosesti texte scrise in articolul inscris la MfC.
      Sincera sa fiu, am fost sceptica la inceput cu tematica MfC insa gasesc tare simpatica ideea, este foarte interesant sa vezi acelasi lucru prin ochii fiecarui participant. Fiecare are viziunea proprie, fiecare este atras de alte amanunte :-) Este amuzant! :-)
      Numai bine Zina draga! O seara placuta sa ai!

      Ștergere
  10. Ce tematică ! Îmi dai ceva de lucru...
    Sper să fac față !
    Îți doresc o duminică minunată !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaaa, asta e! sa ne autodepasim zi de zi , saptamana de saptamana, sa iesim din zona de confort, sa fim creativi, sa fim mai atenti la tot ce se petrece in jurul nostru - asta este competitia MfC! :-)
      Te pup si iti doresc deasemenea, o duminica seara cat mai placuta, Prietena draga!

      Ștergere
  11. Când am deschis articolul, mi s-a părut că ai scris cu un alt...alfabet!!! Gerogienii (gruzinii) au un astfel de alfabet mai aparte. Apoi m-am dumirit că ai vrut să ne uităm în oglindă la ecranul laptopului.
    Minunate ouăle încondeiate. Ce-mi place că acest obicei străvechi se regăsește și pe alte meleaguri și că mai sunt oameni care țin cu bucurie la tradiții. La ce tendință de diluare și chiar pierdere a identității și a tradițiilor este în lumea de azi, sunt atât de puțini cei care mai țin la datinile străbune.
    Sărut mâna pentru temele propuse. Sunt tare faine.
    Zile vesele, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca te-ai amuzat si tot odata ca ti-a placut acest mini-articol.
      Prezenta ta la MfC este o onoare - tu esti unul din cei mai vechi si fideli membrii ai Clubului MfC si iti sunt deosebit de recunoascatoare!
      Gânduri bune si urari de bine tie si familiei tale, draga Alex!

      Ștergere